مرکز مشاوره و اطلاعرسانی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته، با بهرهگیری از پرسنل آموزش دیده و مجرب در زمینههای مختلف، با بکارگیری به روزترین تکنولوژیهای ارتباطی و همچنین سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پاسخگوی سوالات و مشکلات در خصوص کارتهای بانکی، پایانههای فروش، پرداخت اینترنتی ، کاربران موبایلی و امور پذیرندگان میباشد .
اهداف
۱- حل مشکلات و جلب رضایت مشتریان .
۲- ارتقاء سطح خدمت رسانی مطابق با خواسته های مشتریان .
۳- بهبود کیفی عملکرد شرکت در ارائه خدمات به مشتریان .
۴- افزایش مشتریان جهت استفاده از خدمات و وفادار نمودن آنها از طریق پاسخ گویی مناسب .
۵ – سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی .
۶ – ایجاد ارتباط دو سویه به روش آسان و سریع .


نظر سنجی
ما در راستای طراحی و ارائه خدمات و محصولات متناسب با زندگی و کسبوکار سامانیها، در بازههای زمانی مختلف درباره موضوعات متنوع نظرات شما را درقالب نظرسنجی دریافت میکنیم. بررسی دادههای جمعآوریشده ازطریق نظرسنجیها، ما را در دستیابی به شناخت هرچه بهتر خواستهایتان یاری میکند.
با تکمیل فرمهای نظرسنجی ضمن مشارکت در توسعه خدمات بانک، در قرعهکشیهای دورهای شرکت و از جوایز درنظر گرفتهشده بهرهمند خواهید شد.
مشتریان گرامی می توانید از طریق فرم های زیر ثبت خرابی پایانه فروش یا درگاه اینترنتی خود را اعلام نمایید.

