امدادمشتریان


مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته، با بهره‌گیری از پرسنل آموزش دیده و مجرب در زمینه‌های مختلف، با بکارگیری به روزترین تکنولوژی‌های ارتباطی و همچنین سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پاسخگوی سوالات و مشکلات در خصوص کارت‌های بانکی، پایانه‌های فروش، پرداخت اینترنتی ، کاربران موبایلی و امور پذیرندگان می‌باشد .

امدادمشتریان پاسارگاد

اهداف


۱- حل مشکلات و جلب رضایت مشتریان .
۲- ارتقاء سطح خدمت رسانی مطابق با خواسته های مشتریان .
۳- بهبود کیفی عملکرد شرکت در ارائه خدمات به مشتریان .
۴- افزایش مشتریان جهت استفاده از خدمات و وفادار نمودن آنها از طریق پاسخ گویی مناسب .
۵ – سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی .
۶ – ایجاد ارتباط دو سویه به روش آسان و سریع .

ثبت تیکت پشتیبانی

مشتریان گرامی می توانید از طریق لینک های زیر ثبت خرابی و یا مشکلات خود را اعلام نمایید.

دفترچه های پایانه های فروش

دفترچه پایانه فروش پاسارگادی

Castles Vega 3000

دفترچه راهنمای پایانه فروش نسخه ۴۰۱۴۸

دریافت نمایید

دفترچه پایانه فروش پاسارگادی

Ingenico IWL

دفترچه فروش پایانه فروش موبایلی

دریافت نمایید

نظر سنجی

ما در راستای طراحی و ارائه خدمات و محصولات متناسب با زندگی و کسب‌و‌کار سامانی‌ها، در بازه‌های زمانی مختلف درباره موضوعات متنوع نظرات شما را درقالب نظرسنجی دریافت می‌کنیم. بررسی داده‌های جمع‌آوری‌شده ازطریق نظرسنجی‌ها، ما را در دستیابی به شناخت هرچه بهتر خواست‌های‌تان یاری می‌کند.
با تکمیل فرم‌های نظرسنجی ضمن مشارکت در توسعه خدمات بانک، در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای شرکت و از جوایز درنظر گرفته‌شده بهره‌مند خواهید شد.

پی پاد| درگاه اینترنتی| پایانه های فروش